چشم به راه
چشم به راه
خدا جون ممنون که به منم یه فرشته دادی ازت میخوام خودت نگهدار فرشته ام باشی

سلام به بعضی ها

خودت میدونی با تو هستم میگم بعضی ها چون بازم اذیتم کردی اخه چرا این ماه نیومدی تو دلم ؟

روز دو شنبه بود بی بی چک زدم مثل میشه یه خط باز خودمو گول زدم که بی بی چک اشتباه میکنه 

بخاطرهمین روز سه شنبه عصر بود شوشو که رفت سر کار گفتم برم از بدم خیالم راحت شه 

تا رسیدم به ازمایشگاه قلبم دیگه داشت می استاد 

اولین باربود اینجا تنهای میرفتم جای اما بازم به خاطر تو دلو زدم به دریا 

وقتی داشتن ازم خون میگرفتن همیش دعا میخوندم 

نمیدونم این ربع ساعت چقدر طول کشید شاید یه سال شد 

تا اینکه اقاهه برگه رو اورد و بازم منفی

دیگه نیومدم اینجا چون حال و حوصله ی هیچی رو نداشتم 

شب خودمو تو خونه حبس کردم بعض گلمو گرفته بود اما گریم نمیگرفت 

 

اخر شب سر مسایل الکی با شوشو قهریدم اونم بخاطر نیومدن تو بود چون اعصابم خورد بودمن کلی گریه کردم شوشو گفت دیگه نی نمیخوام فقط خودتو میخوام

انجوری شد که منم دیگه بیخیال شدم

ولی نه زیاد چون بازم برای تشریف فرمایت دارم میرم دکتر

خیلی لوسییییییییییییییییییییی

اینقده  ازارم ندههههههههههههههههههههههه

 



نظرات شما عزیزان:

مهتاب اسمانی
ساعت17:20---20 اسفند 1389
معبودا!



مرا به نسیم یادت بنواز!



اکنون تنها من مانده ام و دستی تهی و چشمی که شرمنده احسانِ توست.



تنها امید کرمِ توست که زنده می داردم.



کریما!
پاسخ:خیلی زیبا بود مرسی گلم


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








نوشته شدهسه شنبه 10 اسفند 1389برچسب:, توسط ارتیمیس
.: Weblog Themes By www.NazTarin.com :.